17.12.2013

Yetenek ile ilgili Söylenmiş Güzel Sözler

yetenek

Meziyet yalnız kalmaz, daima komşu bulur.

Confucius

Yetenekli bir insanın arkasında, her zaman yetenekli başka insanlar vardır.

Çin Atasözü

Kabiliyet olmadıkça sanatçı olunamaz; ama çalışmadıkça kabiliyet hiçbir işe yaramaz.

Emile Zola

İnsanın kabiliyetleri kendiliğinden çıkan bitkilere benzer; okumakla budanmaları gerekir.

Francis Bacon

Yükselmiş bir insan kabiliyet sahibi olabilir; ama bir parça kabiliyete dayanmayan yükseklik olamaz.

François de La Rochefaucauld

Bir insanın değeri, büyük yeteneklerine göre değil; onları nasıl kullandığına bakarak ölçülmelidir.

François de La Rochefaucauld

İnsanın kendi kabiliyetini saklaması, büyük bir kabiliyet işidir.

François de La Rochefaucauld

Başkaları için zor olan bir şeyi yapmak, kabiliyetli olmaktır; kabiliyetler için imkansız olanı yapmaksa dahi olmaktır.

Frederic Amiel

Bir insan kendini hep çok büyük .ıvdiidvğında, onun başka bir yeteneğinin

olmadığı pek görü[mez.

Friedrich Nietzsche

Becerinin arandığı yerde, kuvvetin işi yoktur.

Heredotos

Yaşımız ilerledikçe, kabiliyetlerimizin sınırları ortaya çıkar.

A. Proude

Yetenek yükselmek içindir, alçalmak için değil.

Jean J, Rousseau

Hiçbir yeteneği olmayan insanlardan, her şey beklenebilir.

John Steinbeck

Yetenek, bir karakter noksanlığıdır çoğu kez.

Kari Kraus

Yeteneklerin en fazla geliştiği zaman, insanın bütün bir dünyayı karşısına aldığı zamandır.

Mary Wollstonecraft

Yapmakta ısrar ettiğimiz şey giderek kolaylaşır, işin doğası değiştiğinden değil, bizim yapma yeteneğimiz geliştiğinden.

Ralph Waldo Emerson

Yeteneklerimizin kullanmakla aşındığı pek görülmüş şey değildir; ama kullanılmayınca paslanması mümkündür.

Samuel Smiles

Hiçbir iş yapmayan adam, boş oturuyor demektir; fakat kendi yetenek ve bilgisinden daha aşağı bir işte çalıştırılan adam da onun kadar boş oturuyor demektir.

Socrates

Dünyada bir çok yetenekli kişiler, küçük cesaret sahibi olmadıkları için silinip gitmişlerdir.

Sydney Smith

Bizim insan olarak görevimiz, sanki kabiliyetimizin sınırları yokmuşçasına hareket etmektir.

Teilhard de Chardin

Kabiliyetli olan için, bu dünya dilsiz değildir.

Wolfgang Van Goethe

Yetenek ile ilgili Söylenmiş Güzel Sözler
Bu makalenin telif hakkı ve tüm sorumlulukları yazara ait olup, şikayetler için lütfen bizimle iletişime geçiniz.
URL:
Etiketler:

Bu makale 96541 kez okundu

17.12.2013 tarihinde yazıldı
Reitix

Yorumlar

  • alanc
    28.06.2021

    ama ilkokul ve ortaokul çağlarında fiziksel güç ile özgüven arasında da sıkı bir bağ var, sınıfın en güçlüsü olmak gibi bir olay her sınıfta vardı mesela. bu karakterler zaten kişilik olarak da daha agresif ve saldırgan bir tutumda oldukları için amerikalıların deyişiyle bully (zorba) tipler olurlar ve futbol oyunları da genellikle bu tipler yönetirler

  • Ahmet.Güler
    28.06.2021

    okul zamanı öz güveni yüksek çocukların forvete geçmesi ve daha naif karakterli çocukların ise kaleye ya da defansa geçmesi de bence tamamen özgüven ile ilgili bir durum. kendine güvenmeyen kişi zaten iyi top da oynayamaz, ama kendine güvenen kişi herkese direktifler verir ve kendine de laf söyletmez

  • senol
    28.06.2021

    iyi futbolcu, özgüveni yüksek futbolcudur. çalım atmaktan, takım arkadaşlarının eleştirisini almak uğruna uzaktan şut çekmekten çekinmez. efsane dediğimiz futbolcuların tümüne bakarsanız hangi mevkide olursa olsun inisiyatif alabilen ve takım liderliği özellikleri olan futbolculardır

  • m.salih
    28.06.2021

    futbolda yeteneğin ne olduğu konusunda cidden kafa yormuş birisiyim, iyi futbolcu iyi çalım atan mıdır, bitirici vuruşu gol yapabilen oyuncu mudur yoksa hızlı koşan futbolcu mudur ve bunca parametreyi daha 10 yaşlarındaki çocukları izleyerek scout ekipleri nasıl ölçebiliyorlar?

  • mehmet eryılmaz
    28.06.2021

    işlenmemiş yetenek için genellikle aileye ya da yöneticiye kızılır, tanrı vergisi olduğu söylenir çünkü yeteneğin. ama zirveye ulaşmış bir yeteneğin daha da potansiyeli olmasına rağmen düşüşe geçmesi ise kişinin yeteneği harcaması şeklinde yorumlanır ki akla gelen ilk örneklerden birisi de sergen yalçın'dır

  • karga
    12.06.2021

    büyük takımlara karşı oynarken ben bildim bileli top bizden kimin ayağına gelse ayağına dolaşır, ya kötü bir çalım girişiminde bulunur ya da topu şişirip topu kaptırır. buna heyecan mı denir kompleks mi bilmiyorum ama dün takır takır ayağa pas yapan italya milli takımı karşısında 5 pastan fazlasını nadiren yapabildik

  • star_hasan
    12.06.2021

    italya çok güzel top çevirdi, takımlarındaki oyuncuların hiç birisini tanımıyorum ama hiç birisi de efsanevi italyan futbolcular kadar özel yeteneklere ya da bireysel becerilere sahip oyuncular değildi. zaten uzaktan şut çekene aralarında bile kızıyorlar, dediğiniz gibi takım oyunu dışında her şey yasak

  • erhanc
    12.06.2021

    oyuncularımızın ciddi bir kısmı avrupa'da kariyer elde etmeye başlamış ve kolektif futbolun mantığını özümsemiş oyuncular. ama bizdeki taktik yine kontratak olunca ve ilerideki tek forvetimiz de 36 yaşında olunca zaten daha maça başlamadan beraberliğe razı durumdaydık

  • umitoş
    12.06.2021

    ben de çok büyük ümitlerle maçı izledim, çok genç ve başarılı bir jenerasyon olduğu için bu sefer çok büyük hayallerim vardı ama yine sadece yan pas ve geriye kaleciye pas yapan bir takım olduğumuzu görünce pek de bir şeyin değişmediğini anladım. bu taktikle nasıl gol atmayı planlıyorduk acaba?

  • erdalref
    12.06.2021

    80'lerin futbolunda sadece yetenek ve az çalışma ile kariyer yapabilen futbolcu olabilmek mümkündü ama dünkü italya maçında da gördük ki bugünün futbolu takım oyunu olmak üzerine evrilmiş ve herkes de hem fizik hem de taktik olarak sadece takımın bir parçası o kadar. kendini geliştirmeyene sahada yer yok

  • onurözdemir
    23.01.2021

    görüntü için bir şey diyemem ama konuşmak her zaman daha çok çalışarak daha iyi yapılabilecek bir şey. söyleyeceğiniz şeyler konusunda kendinizi geliştirir ve eğitirseniz geriye sadece bunları nasıl söyleyeceğiniz kalıyor. bu da beden dili ve artikülasyon eğitimine bakıyor o saatten sonra

  • uguloglu
    23.01.2021

    konuşmanın ne kadarı beceri ve yetenektir, ne kadarı bilgi birikimi ile gelir ya da topluluk karşısında konuşmanın psikolojik ihtiyaçları nelerdir bilmiyorum ama yenmesi mümkün olmayan bir problem olduğunu da düşünmüyorum. kaldı ki canlı yayın olması da şart değil, beğenmediğiniz kayıtları gerekirse tekrar çekersiniz

  • sco
    23.01.2021

    peki yeteneğinizin olmadığını kabul etmek istemediğiniz bir alanda sırf çok sevdiğiniz için inadına zaman harcamaya devam etmek için ne diyorsunuz? kısa boylu basketbolcular bir derece mümkün ama örneğin konuşma yeteneği olmayan birisinin youtuber olmaya fazla çalışması sizce nasıl bir durum?

  • yabanci
    23.01.2021

    beyaz yakalının kendini geliştirme hastalığı önceden de hafta sonlarında eğitimlerdi workshop'lardı seminerlerdi falan zaman alırdı ama artık pazartesi ile pazar arasında hiçbir fark kalmadığı için haftanın 7 gününü çalışıyor olarak geçirmenin yorgunluğunu yaşıyorum. dediğiniz gibi kendime zaman ayırsam sanırım fena olmayacak

  • oguzhan özcan
    23.01.2021

    amacınız istikrarlı çalışmak olmalıdır, tavşan ve kaplumbağa hikayesi buna çok güzel bir örnek. önceki yazar arkadaşın durumuna bile uyar hatta. günde 10 saat daha yükseğe zıplamaya çalışırsanız 2. günde ayaklarınızı sakatlarsınız. her gün 1 saat daha yükseğe zıplamaya çalışırsanız yeterince uzun bir süreçte en yükseğe zıplayan (yetenekleriniz, genetiğiniz ve fizyolojiniz buna müsaitse) siz olursunuz

  • gumanji
    23.01.2021

    kuru yetenekle hiç çaba harcamadan beşikten mezara kadar bir konuda en iyi kişi olabilmeniz için mümkün olan herhangi bir yol yok. 5 metre boyunda bir basketbol oyuncusu bile olsanız sonunda sizden daha yükseğe zıplayabilen birileri çıkar ve kendini geliştirmesi sayesinde sizi tarihe gömer

  • zap22
    12.01.2021

    yetenek ile ilgi doğru orantılıdır, örneğin basketbolu sevmeyen birisi sırf uzun boylu diye iyi basketbol oynayacak diye bir kaide yokken basketbol çok ilgili bir genç kısa boylu olmasına rağmen çok iyi bir basketbolcu olabilir. ama her ilgili olan kişi de çok başarılı olacak diye bir kural da yok, yetenek+çalışma olmadan zirveye oynayamaz

  • rustuyumx
    18.11.2020

    Yetenek zaten nadir bulunan bir özellikken bir de varlığında fark edememek, ya da artık çok geç fark edilmesi sonucu dönüşten korkmak insanı daha çok üzer. Yeteneğin keşfi ise öncelikle çocukluk döneminde ailenin gözlemiyle başlar okulda öğretmenleri ve kişi daha bilinçli hale geldiğinde kendisi içindeki cevheri fark edinceye kadar bekler.

  • hector1745
    11.11.2020

    bu kadar hırslı insanın içinde bu kadar sakin kalarak nasıl ilerleyebildiğimi merak ediyorum açıkçası. bence konu sadece erken yaşlarda keşfedilen yeteneklerin doğru kanalize edilmesi ve insanların başarılı olacakları işleri yapmasından ibaret. insan bir işi iyi yaparsa zaten takdir de görür işini de sever

  • delişey
    11.11.2020

    ukte dediğimiz iç yarası etkili kullanıldığında ciddi bir motivasyon aracıdır. bu yüzden bence de kuyruğunuzu kıstırıp kendinizi acındırmaya çalışmak yerine geçmişinizdeki acılara tutunarak hayattan intikam ya da hak ettiğiniz yere gelmek nasıl adlandırıyorsanız bunun için mücadele edin. yetenek sadece sizi biraz ileride başlatır ama hırs sizi uzun mesafe koşturur

  • rumet
    11.11.2020

    azim ve çalışkanlık kendi kendine gelmez, ya kendinizi birilerine ispat etmek istemeniz gerekir, ya da birilerinden ölesiye nefret etmeniz gerekir ki onlara yukarıdan bakıp keyif kahkahası atabilme hayaliyle gecelerce yorulmadan çalışabilesiniz. her yol tümsekli ve çukurludur ve bol bol düşmeden kimse bir yere varamaz, yetenek ise sizi düşmekten kurtaramadığı gibi ayağa da kaldıramaz

  • afacan
    11.11.2020

    yeteneksiz olmasına rağmen çok basiretsiz insanların çok tanınır olduklarını yıllardır bence de gördük, yetenekli olmasına rağmen kendini zorlamadığı için bir yere varamayan insanları da bildiğimize göre hırs ve çalışkanlık olmadıktan sonra ben de hiçbir başarının mümkün olmadığını düşünüyorum

  • erolakcay
    11.11.2020

    çalışkanlık olmadıktan sonra yetenek sadece yıllar geçtikten sonra gençken ben de iyi yapardım diyebilmektir. profesyonel olarak yapılan ama dışarıdan bakıldığında sanki çok basit şeylermiş gibi görünen kariyerlerin birçoğu için bu durum vardır. 20-30 yıl piyasada şarkıcı ya da 15 yıl sahada futbolcu olarak kalabilmek ve daha da önemlisi oralara gelebilmek kolay mı sanıyorsunuz?

  • edward
    01.10.2020

    her yaşta her şeyin öğrenilebileceğine ben de katılıyorum ama daha erken yaşlarda alınacak bir eğitim kadar faydalı olması maalesef mümkün değil. 10 yaşında gitar çalmayı öğrenmiş birisi ile 50 yaşında öğrenmiş birisinin 10 yıl sonraki gelişimleri gözlemlendiğinde genç olanın daha başarılı olması beklenen doğal bir sonuçtur

  • Ayşe61
    01.10.2020

    bu durum sadece çocuklar için geçerli değil, yaşından bağımsız olarak bir alanda kendini geliştirmek isteyen yetişkinlerde de görünmez sınırlar tarafından engellenme durumu söz konusu. bence insanlar bir şeyi ne kadar severlerse ve öğrenmek için ne kadar enerji ve zaman harcarlarsa o kadar mükemmel olabilirler. her yaşta aşçılık ya da programlama öğrenilebilir

  • Mustafa Mert
    01.10.2020

    çocuklara yetenekli olduklarını da yeteneksiz olduklarını da söylemeyin, yetenekli olduklarını düşündüklerinde zaten yetenekliyim diyorlar, yeteneksiz olduklarını düşündüklerinde de görünmez bir üst bariyerin olduğunu sanarak gerçek potansiyellerini ortaya koyamıyorlar

  • mjd
    16.08.2020

    yetenekli olup da hiç çabalamadığım için başarısız olmaktansa yeteneksiz olduğum bir alanda çok çalışıp da başarısız olmayı tercih ederim. inatçı ve mücadeleci olmak, kaybettiğinde kazanabilirdim diye üzülmemek ve süreçten dolayı pişmanlık duymamak için bence doğrusu budur

  • sabotay
    23.07.2020

    yeteneksiz olunan bir alanda çok çalışarak bile varabileceğiniz son noktanın bir limiti var, bu yüzden herkes kendi yatkın olduğu ve yetenekleri çerçevesinde potansiyelinin yüksek olduğu alanlarda kendini geliştirmeye çalışmalı diye düşünüyorum. ses rengi güzel olmayan birisinin illa şarkıcı olmaması gibi bir gereklilik bu

  • mantık
    09.03.2020

    araba üretimi konusunun yetenek ile değil, sabır ve inovasyon ile ilgili olduğunu düşünüyorum. yetenek nedir derseniz, kimilerinin (araba tabiriyle) bazı konularda modifiyeli olarak doğması olarak tanımlanır bence, mesela ses konusunda birisi ancak şanslı olabilir, sonradan mükemmel bir sese sahip olamaz. ama bu sesi geliştirmesi ve diyafram kullanmayı öğrenmesi için de eğitilmesi şarttır

  • esen42
    09.03.2020

    ferrari toyota ile aynı arabayı üretirse kendi ayağına sıkar çünkü ferrari'nin ucuz arabası olmaması sayesinde halen üst gelir düzeyine sahip kişiler tarafından bir itibar ve arzu nesnesidir. sokakta ferrari görünce kafanı çevirip bakıyorsan o arabayı satın alan kişi için asıl önemli olan bu kadar az olarak kalmaktır

  • ertan16
    09.03.2020

    yetenek bir meydan okumadır, apple seri üretim ile birbirinin birebir kopyası olan aynı kalitedeki ürünleri üretiyor ve insanlar da daha fazla parayı seve seve veriyor, hatta ilk satın alan olabilmek için gecesinden sabahına sıra bekliyorsa bu kaliteden kaynaklanmaktadır. toyota ile ferrari birebir aynı arabayı üretse bile ferrari olan en az 5 kat daha pahalı olur, bu da kalite sayesinde markaya duyulan güvendir

  • ismail coşan
    09.03.2020

    yeteneğin göstergesi, ortaya çıkan eserdir. bir eserin nitelik olarak daha kaliteli ve özgün olabilmesi için ise bu eser üzerinde harcanan zamanın da daha fazla olması gereklidir. endüstriyel üretim ve çılgınlar gibi tüketim çağında olup da işin kolayına kaçmadan ve daha fazla para kazanabilmek varken prensiplerinden vazgeçmeyen ustalar hala kaldıysa selam olsun, ama kalmadıysa da çok iyi anlıyorum ben onları

  • opevren
    22.12.2019

    bugünkü 4-5 yaşlarındaki bir çocuğun piyano virtüözü olması artık mümkün değildir çünkü elindeki telefondan ya da youtube'dan ne istiyorsa onu izleyebildiği akıllı televizyondan kafasını kaldırıp da bir enstrüman ile saatlerce ara vermeden zaman geçirmesi artık imkansız. o kadar bilinçli bir aile varsa yine tebrik ediyorum ama

  • G.Köle
    21.12.2019

    çocuğunuzun müzik kulağı var diyen bir eğitmenden artık ben kesin para isteyecek ya da eğitim satmaya çalışacak diye çekiniyorum ben çünkü çocuklarına proje çocuk gözüyle bakan ailelerin bu saf istekleri artık sıklıkla maddi faydalar sağlamak için suistimal ediliyor. baleden tutun da satranç kursuna kadar bir çok özel ders aldırılması artık o kadar standart olmuş ki benden başka kimse şaşırmıyor bile bu duruma

  • beyazok
    21.12.2019

    ritm duygusu ya da müzik kulağı doğuştan gelen yetenekler değil ama 8-9 yaşında kendi müzik zevki şekillenmeye başlamış çocuklarda bir bilinçlenme durumu oluşmaya başlıyor. dünyanın en büyük virtüözlerinin bir kısmının daha 4-5 yaşlarında aileleri yardımıyla müziğe yönlendirilmiş olmalarını da es geçmemek gerek

  • sonosmanlı
    21.12.2019

    boy uzunluğu ile yapılan spor ya da parmak uzunluğu ile çalınan enstrüman arasında daha başarılı olmayı sağlayan bir ilişli olabilir ama bir de ağzımıza yapışan saçma sapan hurafeler de var ki artık bunların saçma olduklarını herkesin fark etmesi gerek. mesela bir çocuğun müzik kulağı olması demek ne demektir halen duydukça gülerim

  • seherr
    06.10.2019

    sonradan kazanılır mı sorunsalı devam ederken aslında içinizdeki kıvılcımın fark edilmesinden bahsetmek gerekiyor. yani o ışığı bilinçli bir kişinin görüp sizin elinizden tutup yol göstermesi lazım yoksa kendi kendinize var olduğunu sandığınız ama olmayan ışıklar ile vakit kaybedebilirsiniz.

  • djm hayran
    05.09.2019

    yetenek asla arkasına sığınacak bir mazeret olmamalıdır. mesela bizim oğlanın sanata yeteneği var ama üzerine gitmiyor diyen bir anneye aslında çocuğunun tembel olarak kalabilmesine zemin hazırlamakta olduğunu anlatmak gerekir. benzer şekilde çok zeki ama çalışmıyor zırvaları da buna örnek gösterilebilir. en basitinden bir enstrüman çalmak ya da bir yağlı boya eseri çıkartabilmek için binlerce saat emek harcamış olmak gerekir. yetenek sadece zemindir, üzerine temel atılıp bina inşa edilmedikçe o temelde ancak dikenli otlar türeyebilir

  • canergemveren
    30.03.2019

    yeteneği keşfetmek yetmez, o yeteneği bir hamur gibi düşünerek güzelce şekillendirebilecek eğitmenler ile birlikte yetenekli olduğu ilgi alanlarını sevdirmek ve bunu mücadeleci bir duh aşılayarak gerçekleştirebilmek gerekir

  • ennteresan
    17.03.2019

    çocuğunun yeteneğini keşfeden anne baba asıl övgüyü hak edenlerdir. çocuk yetiştirmek sadece en iyi eğitimi vermeye çalışmakla olmuyor, onunla birebir ilgilenip, ilgi duyduğu ve yeteneği olan alanlara yönlendirmektir asıl önemli olan.

  • minebirinci
    24.01.2019

    aile şirketi olan bir aileye mensup olmak dışarıdan göründüğü kadar toz pembe bir hikaye değil diye düşünüyorum. Bir kere baba hayattayken her şey çok kolay çünkü zaten tren rayında ilerlemeye devam ediyor, size sadece erkenden takım elbiseli pozlar verip arkadaşlarınızı kıskandırmak kalıyor ama baba hayatta olmazsa şirket çalışanları, şirket ortakları, sermayederleri ya da müşterileri üzerinde sizin yaratacağınız etki ve beklenti nasıl olacaktır gibi sorunlar var. Bakın daha asıl problemden bahsetmedim bile, anlaşamayan kardeşler ya da daha kötüsü dededen kalan şirket durumunda anlaşamayan kuzenler ile bir şirketi çok kafayla yönetebilmek mümkün değildir

  • yildirim
    24.01.2019

    tüm bu saydığınız listedeki özelliklerin hepsine sahip olsanız bile paranız yoksa panik olarak asgari ücretle bir mağazada satış elemanı olarak yirmili yaşlarınızı geçirmek durumunda kalabilirsiniz, bakın saydığınız onca maddeye karşılık sadece sermayeniz ya da zengin bir babanız varsa bütün bu zorluklara gerek kalmaz

  • Reyhan.Karakaya
    24.01.2019

    kişilik faktörü de olmalı, eğer bu saydığınız üç şart da sağlanıyorsa geriye:disiplinli, ahlaklı, çalışkan, sosyal bir kişilik yapısına sahip olmak maddeleri kalıyor, yetenek işin çok küçük bir kısmı aslında

  • ypabuccu
    24.01.2019

    başarılı olmak için yetenekli olmanız bazen yeterli olmaz, aynı amanda yetenekli olduğunuz işi icra ederken eğleniyor olmanız ve bu uğraşın da sosyal yaşamda bir ihtiyaç olarak talep görüyor olması gerekir

  • tahsin
    13.07.2018

    kendi yeteneğinin farkına varıp geliştirmeye çalışanlar ile yeteneğinin hiç bir zaman farkına varamamışların olduğu bir dünyada yaşamaya çalışmak...

  • esrayilmaz
    27.06.2018

    konu bayağı gündem olmuş, farklı bir perspektiften yaklaşarak konunun psikolojik inceleme vakası olduğunu düşünüyorum çünkü narsist düzeyde kendisini beğenmiş olanlar rezil oluyor olsalar bile bunu kabullenemiyorlar ve kendilerini istemsizce çok başarılı görmeye devam ediyorlar, sunum konusu örneklendiği için oradan devam etmem gerekirse çok beceriksiz be boş insanların kalabalıkları satış yapmaya ikna edebilmek için çok gülünç sunumlar yaptıklarını ve kendilerini ne kadar rezil ettiklerini fark edemediklerini internetten gözlemliyorum, özetle hem yeteneksizseniz ve hem de kendinizi o alanda geliştirmediyseniz eleştirilerine güvendiğiniz bir kaç arkadaşınıza samimiyetle iyi olup olmadığınızı sorun ve eğer herkes kendinizi rezil ettiğiniz konusunda hemfikirse kendinize alternatif hobiler ya da meslekler araştırın

  • sauron
    27.06.2018

    sunum ve hitabetin bir yetenek olduğuna katılsam da iyileştirilemez bir meziyet olmadığına katılmıyorum, kişi eğer bir şeyi çok istiyorsa yeterince emek harcarsa başarabilir, bence yetenekli olmasından çok sevmesi daha önemlidir

  • mahser38
    27.06.2018

    yeteneklerinizi keşfederken biraz da realist olmanız gerekiyor, herkes kendisini kalabalık şirketleri yönetirken ya da toplantılarda ayakta alkışlanırken hayal ediyor ama hitap beceriniz yoksa rezil olmaktansa farklı hayaller kurmayı ve neleri beceremediğinizi samimiyetle kabul edin

  • alanc
    27.06.2018

    yeteneklerinizin neler olduğunu rüyanızda göremezsiniz ya da tanımadığınız birisi gelip size söyleyemez, denemeli, başarısız olmalı ve daha çok çalışarak keşfetmelisiniz ve hangi alanlarda yetenekli olduğunuzu kendiniz bulmalısınız

  • serkann
    15.09.2016

    ahlak ve disiplin de bence bu ilgililer listesine dahil edilmeli. disiplinsiz ne iş yapılırsa yapılsın kişi neticede asla en iyisi olamaz

  • poetic edda
    15.09.2016

    yetenekleri keşfetmek ilgi alanları ve potansiyeller ile doğrudan ilgilidir. kişiye ne kadar yetenekli olursa olsun sevmediği bir şeyi yaptıramazsınız

  • eneskamiloglu
    14.02.2016

    tarih neye yetenekli olduğunu keşfetmiş insanların hikayesini yazar, genelde de insanlar yapmaktan keyifli oldukları işlere yeteneklidirler ama bunu farkedemezler

  • zeffina
    17.01.2016

    sabri vs. arda karşılaştırması ile konuya son noktayı koyuyorum

  • aylagunes
    17.01.2016

    yetenek doğuştan gelir ama kendini yetiştirmezsen faydası olmaz. yeteneksiz olduğun ama sevdiğin konularda da başarılı olmak mümkündür, tek farkı daha çok çabalamak gerektiğidir

  • angarali_melek
    31.12.2015

    Yetenek özel kullara verilmiş bir hediyedir. iyisi kötüsü olmaz.

  • murattaha
    19.05.2015

    yeteneği hamur gibi yoğurarak şekle sokmazsan doğduğun gibi pespembe kalırsın

  • elnino
    01.10.2014

    yetenek doğuştan gelir, sonra ne kadar çabalarsan çabala nafile

Bu yazıya siz de yorum yapabilirsiniz

İnternet sitemizdeki deneyiminizi iyileştirmek için çerezler kullanıyoruz. Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş sayılıyorsunuz. Daha fazla bilgi.