Autodesk Fusiion 360 programında üç boyutlu cisimlerin içe dönük ya da dışa dönük sert köşelerini yuvarlamak için hazır bir araç mevcut, bir örnekle bu aracı inceleyelim. Çizdiğimiz üç boyutlu cisimde aşağıdaki gibi iki adet köşeli alan olsun (birisi içe doğru diğeri dışa doğru).
Önce içe dönük olan köşeyi yuvarlayalım. Klavyeden F kısayoluna basarak ya da Modify menüsünden Fillet seçeneğini seçerek Fillet aracını aktif hale getiriyoruz ve yuvarlamak istediğimiz iç köşeyi seçiyoruz, açılan menü bize ne kadar yuvarlama yapmak istediğimizi soracak.
İstediğimiz ölçülerde köşeyi yuvarladıktan sonra şimdi de aynı işleni diğer dış köşe iiçin uyguluyoruz. Fillet aracı tüm köşelerin ne kadar sivri ya da yumuşak olacağınıayarlamak için kullanılabilir.
Birden fazla simetrik alanı olan cisimlerde bu yuvarlama işlemini parametrik olarak yapmanızı tavsiye ederim, yoksa birbirinin simetriği olmayan dengesiz çizimler ve cisimler üretebilirsiniz.