Unity ile oyun geliştirmeye başlayan ve C# programlama dilini zaten bilen kişiler için birkaç alışkın olmadıkları konsept var. Bunlardan birisi de değişkenlere SerializeField özelliği eklemek.
SerializeField eklemenin amacı, C# kodlarının yazıldığı script dosyasındaki alanların inspector ekranından da görülebilmesi ve sürükle-bırak yaparak istenen UI elemanlarının değişkenler ile ilişkilendirilebilmesidir.
Örneğin aşağıdaki gibi üç değişkeni SerializeField olarak işaretledikten sonra bu Script'i kullanan Gameplay nesnesinde ilgili değişkenler de inspector aracında görülebilir olur.

Artık ilgili alanlar için istediğimiz (uygun olmak şartı ile) UI elemanlarını sürükle bırak yaparak ekleyebiliriz.

Editör editi: sitedeki bazı diğer benzer yazılar için;
bkz: Unity'de Prefab nasıl çoğaltılabilir?
bkz: Unity'de Hazırlanacak İlk Oyun İçin Fikirler
bkz: Unity ile Tavla Oyunu Geliştirmek
bkz: Eski bilgisayarlar için oyun tavsiyeleri
bkz: Nintendo Switch hesap ülkesi nasıl değiştirilir?
bkz: Arduino ile basketbol oyunu hazırlamak