Programlama dillerinde (Java, C# vb.) kullanacağınız sınıflara ait namespace ya da kütüphaneleri import etmeniz gerekir. C# programlama dili ile Unity oyun geliştirmesi yaparken de bu kural geçerlidir ve örneğin ilgili namespace'i eklemeden bir Text nesnesi oluşturmak isterseniz aşağıdaki hatayı alırsınız:
The type or namespace name Text could not be found. Are you missing UnityEngine.UI using directive?
Bu hatanın çözümü ise cs kodunun üst bölümünde yer alan using ifadelerine şu satırı eklemektir:
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
Not: "using UnityEngine;" satırı zaten vardır, neresi olduğunun anlaşılması için koda ekledim.
Editör editi: sitedeki bazı diğer benzer yazılar için;
bkz: Unity'de SerializeField Nedir ve Neden Kullanılır?
bkz: Unity'de Hazırlanacak İlk Oyun İçin Fikirler
bkz: Unity'de Prefab nasıl çoğaltılabilir?
bkz: Playstation'da ailecek oynanabilecek oyun tavsiyeleri (2021)
bkz: Boş Unity Projesinin Boyutu Nedir?
bkz: En Güçlü Mortal Kombat 11 Karakteri Hangisi?